13 20. 10 Fastfoodkæden Subway sættes til salg med en værdi på 70 milliarder kroner 19. 35 18. 19 Miniputnationer: Store oplevelser i Europas mindste lande 18. 05 17. 50 Vis flere Husker du det lyserøde hus? Sådan gik det fire vestjyske huse, der var med i "I hus til halsen" Knusende dom over MitID: Alarmerende og 'ikke godt nok' – vi har sovet i timen Henrik klyngede sig til antidepressiv medicin, men så tog han en stor beslutning: - Siden har jeg ikke set mig tilbage Seneste plus Endnu en forretning rykker ind i nyt erhvervsområde: Jysk flytter og åbner i ny og markant større forretning ved årsskiftet Måske skulle vi genopfinde den idé for at hjælpe Ukraine Efter syv år i det åbne kontorlandskab kan medarbejderne nu få ro: - Det giver rigtig god mening, siger chefen Kvinde med barn svinede 16-årig til over halvanden kr.
Mor fik nyhed om datters død på live-tv | vafo.dk 3,5 millioner mennesker fulgte programmet, da det blev vist onsdag. Det blev sendt fra et studie med publikum og med en
FC Fredericia - AaB live resultater, H2H og opstillinger | Sofascore FC Fredericia AaB live resultater (og gratis video streaming på nettet) starter den 11. apr. 2018 kl. 16.00 UTC tid på Monjasa Park stadion,
Håndbold i TV samt gratis håndbold live-streams (Oversigt) Hvis man opholder sig i udlandet i et land der ikke sender kampene på TV. Mere om det i afsnittet omkring livestream håndbold EM. Live Stream håndbold online
dk skala. fm Radio4 E-profil JobDanmark Step. dk Danmark Få seneste nyt om trafik og politi Koncernen bag Bilka og Netto nedlægger 500 stillinger I aftes fortalte Gitte hele Danmark, at hun ikke har kunnet sælge sit hus: Sådan... Martins egne diagnoser bremser succes-indsamling før tid: - Men hvis jeg får 100...
Se premieren på Aalborg Håndbold TV på Kanal Sport i aften - Aalborg HåndboldI aften kl. 20. 15 kan du se premieren på Aalborg Håndbold TV på www. kanalsport. dk – den første af i alt 16 magasin-programmer, hvor du kommer tættere på spillerne og bag kulisserne i hverdagen. Du kan logge dig gratis ind på www. dk for at se udsendelsen. Udsendelserne præsenteres i samarbejde med Jutlander Bank. – Det er med største fornøjelse, vi slår dørene op til disse programmer. På den måde kommer vores fans og andre, der følger klubben, endnu tættere på spillerne og vi andre i klubben i hverdagen. Der er mange gode og interessante historier at fortælle, siger direktør Jan Larsen. Simon Gade fortsætter karrieren i Bundesligaen Simon Gade skifter efter sommerferien til TSV Hannover-Burgdorf i den tyske Bundesliga.
ILD.PIZZA Bestil pizza i verdensklasse. BESTIL HER PÅ SIDEN, I BUTIKKEN ELLER PÅ TLF. 87 310 355. Vælg afdeling.
Sendte man bare problemet til Vemb, da man ville undgå oversvømmelser af kolonihaverne og byen? Dansk Folkeparti er tilbage i byrådet: - Jeg vil særligt kæmpe for psykiatrien Holder børnehaverne åbent? Og stiger min løn? : Disse konsekvenser får afskaffelsen af store bededag I aftes fortalte Gitte hele Danmark, at hun ikke har kunnet sælge sit hus: Sådan er det gået efter 'I hus til halsen' Nyuddannet sygeplejerske: Jeg er lidt træt af at læse om manglen på sygeplejersker - de vil i hvert fald ikke have nogen på deltid Kærester i tre måneder: Nogle tager til Ikea for at teste forholdet - vi rejser til Grønland Fik stjålet sin mors aske og urne på vej til bisættelse: Jeg er helt ødelagt Seneste nyt 22. 10 20.
Følg live sport online - Stream sport på nettet - Viaplay Viaplay tilbyder live sport streaming i verdensklasse. Følg Superliga, Premier League, UEFA Champions League, Bundesliga, Formula 1, UFC og meget
ILD. PIZZABESTIL HER PÅ SIDEN, I BUTIKKEN ELLER PÅ TLF. 87 310 355 Vælg afdeling Stenovn med Levende ild Førsteklasses Råvarer Vegetar (Valgfri) Glutenfri SE HVORDAN VI GØR DET HOS ILD. PIZZA De lokale elsker ILD. PIZZA Jyllandsposten 5/6 stjerner Lokalavisen 6/6 stjerner Randers Amtsavis VI GØR TINGENE LIDT ANDERLEDES Når pizzaiolos (pizzabagere) skal vurdere en pizza, følger de et bestemt system. Dejen tæller hele 60 procent, og de øvrige 40 procent er ligeligt fordelt mellem ingrediensernes kvalitet og pizzaovnen.
Årets kok i TV 2- nyhederne | frdb.dk Jeg vil gerne modtage nyhedsbreve fra Fredericia Dagblad direkte i min indbakke. Nyhedsbrevene giver et nyhedsoverblik og kan selvstændigt
Nordsjællandsk point øger presset på LTH Hvis de to hold ender a' point tager Lemvig-Thyborøn den direkte siger Nordsjællands Jesper Dahl, der scorede seks mål, til TV 2
00-15. 00. Reklamation åbent igen fra kl. 17. 00- 18. 30 i hverdagene samt lørdag, søndag og helligdage kl. 00-11. 00. Dagbladet Holstebro Struer Kontakt redaktionen Kontakt kundeservice Annoncer i avisen (Holstebro) Annoncer i avisen (Struer) Annoncer online Dødsannoncer Annoncørbetalt indhold Prisliste for indhold Presseetik Ophavsret Publicistisk regnskab Persondatahenvendelser Om Jysk Fynske Medier Cookies og privatliv RSS-feeds Arkiv Tjenester Avisen Danmark Nyhedskiosken Eventinfo finddet. dk GulogGratis ugeavisen. dk deal.
Hvis du klikker på en kamp/event, kan du finde mere info, samt tilføje kampe/event til din kalender med ét klik. På kampe har du også muligheden for at give dit bud på resultatet. I vores kalendere kan du tilføje kampe automatisk til din kalender, som derefter vil blive opdateret med tider og TV info Med kan du anbefale kampe/events til andre brugere af Sofabold. Som registeret bruger på Sofabold, har du mulighed for at vælge favorithold og turneringer / sportsgrene - disse vil blive markeret med rødt på side, så du har det bedste overblik.
Nordsjællandsk point øger presset på LTHKøb abonnement Læs e-avis Selvbetjening Spørgsmål og svar Avisfordele (Fordelsklub) Log ud Lokalt Holstebro Struer Vinderup Ulfborg/Vemb Lemvig Erhverv Sport Navne Debat Kultur Sektioner Live Sport Nyhedsbreve Podcasts Oplæste nyheder Bolighandler Det sker Indland Udland Rejser Bolig og livsstil Gear Kundeunivers Køb abonnement Læs E-Avis Avisfordele Reklamation, pause og flyt her Åbningstid på telefon 70 11 70 66 Mandag-fredag kl. 8.
Live: AGF - AaB - Læs historien her | Nordjyske.dk Superligakampen kan følges direkte i denne artikel. Live: AGF - AaB Rasmus Würtz (t.v.) og AaB skal bruge en sejr i Aarhus. Arkivfoto: Lars
Se fodbold fra 2. og 3. division, basketball, boksning og andet livesport her Kristian overlader direktørstolen til sønnerne Mads og Jesper: Medarbejderne har... Se de seneste bolighandler Her er en tredjedel af de nyansatte fyldt 60 år: - Jeg blev tidligere valgt fra,... Annonce Håndbold Nordsjælland Håndbold holder liv i nedrykningsdramaet med et point mod Fredericia tirsdag aften. Arkivfoto: Claus Bech/Ritzau Scanpix 12 feb. 2020 kl. 08:24 Morten Strægaard mmst@dagbladetholstebro. dk Mest læste Skaderne er - 7, 9, 13 - et overstået kapitel, og sigtekornet er sat mod udlandet: - På sit bedste er Simon blandt de dygtigste i Superligaen Tilbage på træningsbanen: HB har to måneder til at finde en makker til Mikkel Stærke Ungarn moser Sydkorea ved VM i håndbold Danmark får støtte fra rød-hvidt tilskuerhav ved VM Palicka trækker gardinet ned i problemfyldt svensk VM-sejr Det har taget år at nå i mål, men nu er de der: Sejlklubben får sat gang i byggeriet For abonnenter Kristian overlader direktørstolen til sønnerne Mads og Jesper: Medarbejderne har fået bonus Her er en tredjedel af de nyansatte fyldt 60 år: - Jeg blev tidligere valgt fra, fordi jeg var for gammel, og det gjorde mig så gal Forsiden netop nu Martins egne diagnoser bremser succes-indsamling før tid: - Men hvis jeg får 1000 kroner inden fredag klokken 10, så...
Aalborg live resultater, resultater, stillingerHJÆLP: Du er på Aalborg live resultater siden i Håndbold/ Danmark sektionen. Flashscore. dk tilbyder Aalborg live resultater, slutresultater, delresultater, stillinger og kampdetaljer. Udover Aalborg live resultater kan du følge mere end 100 håndboldturneringer fra mere end 15 lande rundt omkring i verden på Flashscore. dk. Klik blot på landets navn i venstre side af hjemmesiden og vælg din turnering.
Danmarks største arbejdsplads og Skjern Håndbold indgår grønt partnerskabSpørgsmål og svar Reklamation, pause og flyt her Åbningstid på telefon 70 11 70 66 Mandag-fredag kl. 8. 00-15. 00. Reklamation åbent igen fra kl. 17. 00- 18. 30 i hverdagene samt lørdag, søndag og helligdage kl. 00-11. 00. Annonce Skjern Erhvervsdirektør for Ringkøbing-Skjern Kommune (tv) og udviklingschef for Skjern Håndbold, Kim Grøn, glæder sig til at arbejde sammen i det nye grønne partnerskab. Foto: Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd Under kampråbet "Plads" – Danmarks største arbejdsplads - lancerer Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd fredag 20. september et nyt, grønt partnerskab med Skjern Håndbold.
Silkeborg øjner bronzeSilkeborg IF tog fortjent tre point i den direkte bronzeduel mod AaB, da holdet vandt 4-2 i en livlig målfest. Mandag rakte Silkeborg IF ud efter bronzemedaljerne i Superligaen, da den direkte konkurrent AaB blev besejret med 4-2 i et livligt og målrigt opgør på Jysk Park i sjette runde af mesterskabsspillet. Resultatet betyder nemlig, at silkeborgenserne rykker op på tredjepladsen med to point mere end AaB inden de resterende fire runder af sæsonen. Selv om Silkeborg dominerede i det meste af kampen med beundringsværdigt pasningsspil og flotte kombinationer, gik holdene til pause med 2-2.
I anden halvleg blev nordjyderne dog sat pГҐ plads med to scoringer fra Kent Nielsens tropper, der nu er pГҐ fem sejre i streg i mesterskabsspillet. Modsat har AaB tabt de seneste tre kampe. Der gik mindre end et minut fГёr Silkeborg bragte sig foran, da midtbanespilleren Lukas Engel resolut sparkede bolden i det lange hjГёrne. Selv om Silkeborg fortsatte den gode start med flere fine forsГёg, fik AaB-topscorer Louka Prip bragt balance i regnskabet med en scoring i det 25. minut. Blot syv minutter senere kunne Lukas Engel fordoble sin mГҐlscoring med et fantastisk hug fra distancen.
FORSIDE | SOFABOLD FORSIDE | SOFABOLD FГҐ det fulde overblik over hvad sport der sendes direkte/live pГҐ TV. Sofabold giver dig det fulde overblik med nem mulighed for at tilfГёje til din kalender. Stem pГҐ resultatet ved at klikke pГҐ kampKlik pГҐ kampe/events for mere info × Velkommen til Sofabold. dk Sofabold er en TV guide til sport pГҐ TV og Stream. Vores eneste formГҐl er at give dig det bedste overblik over hvilken sport der sendes LIVE pГҐ TV og Stream, samt hvor.
Tv-oversigt. Fodbold på tv | Tipsbladet.dk Fodbold på tv. Få det komplette kampprogram over ugens fodboldkampe på de danske